Custom Search

Jumaat, Ogos 01, 2008

Logo Jerunei Blogspot


Gambar diatas adalah LOGO kepada blog saya. Apa pentingnya logo? Ia sebagai satu simbol atau trademark kepada sesebuah blog. Sebagaimana sesebuah organisasi yang mempunyai logonya sendiri bagi menunjukkan identiti jabatan atau syarikat mereka untuk dikenali masyarakat umum. Lantaran itu, sebagaimana sesetengah blogger yang lain saya juga mengambil inisiatif untuk merekabentuk logo sendiri sebagai trademark kepada blog Jerunei. Bagi menunjukkan kelainan, untuk setiap post yang saya buat saya akan akhiri dengan signature saya dalam bentuk logo tersebut. Saya memang sukakan kelainan kerana ia sesuatu yang istimewa tetapi bagi sesetengah orang ia dianggap agak pelik dan diluar kebiasaan oleh kebanyakan orang. Saya tidak mahu jadi orang yang biasa-biasa saja, saya ingin menjadi orang yang luar biasa. Berfikirlah di luar kotak pemikiran biasa. Fikirlah sendiri...Nabil

Image Hosted by ImageShack.us

0 ulasan:

Contact Me

Sekiranya anda ada sebarang pertanyaan atau cadangan, sila guna borang di bawah :

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template